Bookmark and Share

 

צ'יקו. בכל מקום בו יש תינוק.






                                                            
                                           בטיחות התינוק ברכב
 

מדוע צריך להשתמש בכיסא בטיחות?

הגנה על ילדכם היא אחת מהדרכים הרבות להגיד "אני אוהב/ת אותך"!
השימוש בכיסא בטיחות או בבוסטר הינה מחות אהבה פשוטה ויומיומית שצריכה להפוך לדבר שגרתי בדיוק כמו לשרוך את שרוכי נעליו של תינוקך. כאשר אנו בוחרים ומתקינים כיסא בטיחות או בוסטר יש לנקוט במספר אמצעי זהירות וכללים פשוטים על מנת להפוך את הנסיעה שלכם ושל תינוקכם לטיול חלומי ובלתי נשכח!
 
בטיחות:
העיצוב המיוחד והמבנה של כיסא הבטיחות מבטיח לילד היושב בו הגנה מקסימאלית במקרה של תאונת דרכים או אירוע מכל סוג שהוא. כל פרט בכיסא הבטיחות מותאם להעברה בטיחותית של התינוק ממקום למקום בהיותו ברכב. שלד כיסא הבטיחות מותאם לגודל התינוק, רצועות הבטיחות המובנות במושב מגנות על התינוקות הקטנים ומנגנוני ההגנה המיוחדים מבטיחים הגנה מקסימאלית במקרים של התנגשות צדדית. שימוש נכון בכיסא הבטיחות מאפשר לך לנהוג בביטחון וללא כל דאגה
 
  
הגנה:
השימוש בבוסטרים עבור פעוטות, והאפשרות לכוונן את גובה, רוחב וזווית הכיסא (של משענת הגב ומשענת הראש) מבטיחים נוחות והגנה מקסימאלית לילדכם לאורך כל שלבי התפתחותו. כל חלק בגופו של ילדכם מוגן כאשר אתם משתמשים בכיסא הבטיחות.
 
 
  
 
נוחות ורווחה:
עיצוב ומבנה כיסא הבטיחות מותאם לתנוחה הטבעית של התינוק ולכן אפילו נסיעות ארוכות לא יערערו את נחת תינוקכם באוטו. הריפוד הרך שעוטף את המושב, את משענת הגב ומשענת הראש עשוי מחומרים אולטרה רכים, נעימים ונושמים שמספקים לתינוקכם את מקסימום הנוחות והרוגע. כיסאות הבטיחות מעוצבים באופן שבו הם יהיו נוחים במיוחד עבור התינוקות ופרקטיים עבור ההורים שחייבים לנהוג על פי מספר הוראות התקנה פשוטות שבאמצעותן הם יוכלו להסיר את הריפוד ולדאוג לנקותו לשמירה על היגיינה מקסימאלית

התקני בטיחות (חלוקה על פי משקל, גיל וקבוצה):
 

סל קלים (0-10 ק"ג)
 
מלבד כיסאות הבטיחות, יש דרך נוספת להעביר את תינוקכם ממקום למקום והיא כמובן  באמצעות הסלקל. הסלקלים הם פתרון אידיאלי לנשיאת פעוטות ממקום למקום בעודם נמצאים בתנוחה הנוחה והמוכרת להם: מצב שכיבה. כדאי לקחת את הסלקל לרכב ולנסות לחבר אותו לפני הקנייה. לפעמים מגלים שחגורות הבטיחות קצרות מידי או שזווית המושב לא מתאימה לסלקל. הרכבת הסלקל ברכב יכולה להיעשות בעזרת חגורות הבטיחות או בעזרת בסיס. מבחינת בטיחות כדאי לרכוש סלקל עם בסיס איזופיקס אשר מתלבש על שלדת המושב ומקנה הגנה מקסימלית במקרה של תאונה. בנוסף, הוא נשאר באופן קבוע ברכב אין צורך לשוב ולהרכיבו כל פעם מחדש (כך שאם לפעמים לא מרכיבים אותו נכון בתשומת לב ראויה, יש מקום לטעויות ומכאן סיכון גבוה לתינוק).
 
כיסאות בטיחות לקבוצה 0+ (0-13 ק"ג)

תינוק - מיום הלידה ולפחות עד גיל שנה ומשקל של 13 ק"ג (שני התנאים צריכים להתקיים).
התקנת מושב הבטיחות ברכב - יש להסיע את התינוק במושב בטיחות לתינוקות המותקן נגד כיוון הנסיעה. המקום הבטוח ביותר למיקום הכיסא הוא במושב האחורי. אסור להתקין מושב בטיחות במושב שליד הנהג אם מותקנת מולו כרית אויר פעילה. על מושב הבטיחות להיות מרותק לרכב ע"י חגורת הבטיחות שברכב בהתאם להוראות יצרן מושב הבטיחות והוראות יצרן הרכב.
חגירת התינוק - על התינוק להיות חגור ברצועות מושב הבטיחות. רצועות מושב בטיחות בהן חוגרים תינוק צריכות לצאת מהחריץ שמתחת לכתפי התינוק ולהיות צמודות לגוף התינוק, אך לא באופן שלוחצות עליו. ישיבת התינוק – התינוק מונח במושב הבטיחות בזווית של כ- 45 מעלות למושב הרכב.
 
כיסאות בטיחות לקבוצה 1 (9-18 ק"ג)

התקנת מושב הבטיחות ברכב – המקום המיטבי להושבת הפעוט ברכב הוא במרכז המושב האחורי של הרכב. ניתן להתקין את מושב הבטיחות עם כיוון הנסיעה, אך רצוי להשאיר את התינוק ישוב במושב הבטיחות כנגד כיוון הנסיעה עד כמה שניתן, אפילו עד גיל שנתיים (קיימים מושבי בטיחות עם ונגד כיוון הנסיעה המותאמים לכך). אסור להתקין מושב בטיחות במושב שליד הנהג אם מותקנת מולו כרית אויר פעילה. על מושב הבטיחות להיות מרותק לרכב ע"י חגורת הבטיחות של הרכב בהתאם להוראות יצרן מושב הבטיחות והוראות יצרן הרכב
חגירת הפעוט - על הפעוט להיות חגור ברצועות מושב הבטיחות. רצועות מושב הבטיחות בהן חוגרים פעוט צריכות לצאת מהחריץ שמעל לכתפי הפעוט.
ישיבת הפעוט - רצוי שהפעוט ישב בצורה זקופה במושב הבטיחות. יש לשים לב לפעוט ולהקפיד שלא ישתחרר מחגורת הבטיחות.
 
כיסאות בטיחות לקבוצה 0+/1 (0-18 ק"ג)

במידה ואתם משתמשים כיסאות בטיחות מקבוצה 0+/1, על הפעוט לשבת כנגד כיוון הנסיעה מגיל לידה ועד שהוא מגיע למשקל של 9 ק"ג. כאשר הפעוט שוקל בין 9-13 ק"ג, ניתן להחליט אם להשאיר את התינוק ישוב כנגד כיוון הנסיעה או לסובבו לשבת עם כיוון הנסיעה. הכול תלוי בהעדפת ההורים והפעוט. בכל מקרה מומלץ מאוד, מטעמי בטיחות, להמשיך להשתמש בכיסא הבטיחות כשפני התינוק פונים כנגד כיוון הנסיעה עד הגיעו למשקל 13 ק"ג.
כיסאות בטיחות מהסוג הזה בדרך כלל מכילים מעברים צבעוניים לרצועות, שכל אחד מהצבעים מסמל קבוצה אחרת: צבע כחול מסמל קבוצה 0+, צבע אדום מסמל קבוצה 1.
 
כיסאות בטיחות לקבוצה 2/3 (18-36 ק"ג)

מושב מגביה ("בוסטר") לילדים מגיל 3 ומשקל 18 ק"ג ועד גיל 8 וגובה 145 ס"מ.
התקנת המושב המגביה - המקום הנכון להושבת הילד הוא במושב האחורי מימון או משמאל. אם אין משענת ראש במושב הרכב בו הילד יושב, מומלץ להשתמש במושב מגביה עם משענת גב
חגירת הילד - הילד חגור בחגורת הבטיחות של הרכב, באמצעות רצועת אגן-כתף (חגורת 3 נקודות). חגורת האגן תמוקם על עצמות אגן הירכיים של הילד, ולא על הבטן. חגורת הכתף תגיע מעל כתפו של הילד ותעבור במרכז בית החזה שלו, ולא מאחורי גבו או מתחת לבית שחיו, לכן חשובה ישיבתו במושב שבו יש חגורת אגן- כתף.
ילדים מגיל 8, בני נוער ומבוגרים חגורים בחגורת הבטיחות הרגילה של הרכב. על חגורת הבטיחות לעבור מהכתף לאגן ולא לפני הראש או הצוואר. חגורת האגן תמוקם על עצמות אגן הירכיים ולא על הבטן. חגורת הכתף תגיע מעל הכתף ותעבור במרכז בית החזה, ולא מאחורי הגב או מתחת לבית השחי. אפשר לווסת את גובה החיבור של החגורה האלכסונית ברכב, כדי שתתאים לגוף החוגר.
לגבי ילדים- חשוב לבדוק שחגורת הבטיחות מונחת היטב כשהילד יושב כשגבו צמוד למושב הרכב ורגליו יורדות ב90 מעלות מספסל הרכבהחוק אומנם מתיר לשבת מלפנים אולם לגבי ילדים עד גיל 13 ההמלצה היא שישבו במושב האחורי כשהם חגורים כהלכה
 
התקני הבטיחות של צ'יקו 

סלקל + בסיס קיפיט 30 - Keyfit 30 כיסא בטיחות אלטה - Eletta כיסא בטיחות אקספייס - Xpace    
   
כיסא בטיחות קי1 איזופיקס - Key 1 Isofix בוסטר נפטון - Neptun סלקל קיפיט - Keyfit    
   
         

 

 
כל הזכויות שמורות לחברת דוורון יבוא ויצוא בע"מ
הקטלוגים של צ'יקו


 


צפו בקטלוגים שלנו
החנויות של צ'יקו


 


רשימת החנויות שמוכרות צ'יקו